یا رب نظر تو برنگردد...عاشق بسیجم چون به من یه دنیای تازه داد. آدم های تازه داد. آدم هایی که باعث شدن بفهمم آدم نیستم. بفهمم دنیام، ارزش هام غلطه. بفهمم غلطه و برگردم. برگردم سمت خوب شدن، ارزش واقعی داشتن. شاید هنوز این ارزش های واقعی رو ندارم. انقدر تو قلبم جا نیفتادن که براشون بمیرم اما همین که فهمیدم صحیح و غلط چیه برام اندازه دنیا می ارزه. بسیجو دوست دارم چون بین آدم هاش فهمیدم آقا و بزرگتر یعنی چی. بین همین بچها قسمت شد برم زیارتشون کنم. با همین بچها پاسداشت شهدا گرفتیم؛ راهیان نور بردیم؛ جهادی رفتیم مشهد رفتیم احیای نیمه شعبان و شب قدر گرفتیم عزاداری اربعین رفتیم. ماها تو بغل هم خیلی هیئت...
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: مدرسه,عشقی,عاشقش,شدم, نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:48